Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
444

Over mij

Tijdens mijn vakanties wil ik graag een en ander zien. Cultuur, architectuur en diverse mensen ontmoeten. Mijn bezoek aan mijn schoonfamilie combineer ik direct met weer wat andere delen van de Filipijnen te bezoeken. In mijn vrije tijd doe ik aan fotografie en yoga. In Manila wil ik wat yoga lessen gaan bij wonen. Het lijkt me gewoon leuk om te zien hoe de lessen daar gegeven worden en om zo andere yogis te ontmoeten. Ook hoop ik dan wat foto's te kunnen schieten.

Over mijn reis

Even een tijdje er tussen uit. Een mooie gelegenheid om nog iets meer van de Filipijnen te gaan zien. Een belangrijke reden om eens in deze tijd van het jaar te gaan is het Pahiyas festival dat ieder jaar in Lucban gehouden wordt. Ik hoop daar mooie foto's van te kunnen maken. Ook ben ik van plan om naar het uiterste noorden te gaan. Wat daar dus geen koeler klimaat oplevert tenzij je de hoogte van de bergen op zoekt. Dat wordt dus wel langere tijd in de bus zitten. Laoag ligt dus echt tegen de noordelijke kust aan. In de diverse plaatsen die ik tijdens deze reis bezoek zal ik wat overblijfselen van de Spaanse bouwwerken tegen komen die dateren uit de Spaanse koloniale tijd.

Bezochte landen

Ik heb 9 landen (4%) bezocht:

Filipijnen, Italië, Luxemburg, Monaco, Nederland, Spanje, Thailand, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk.