Ashtanga in Shangrila, Ortigas

26 april 2009 - Quezon City, Filipijnen

's Ochtends om 9 uur (25/4/09) zou er een Ashtanga les zijn in Quezon city in het gebouw van Shangrila. Dit is een van de meest dure hotels. We zijn vanuit Lizas huis vertrokken en met taxi en metro gegaan. In het gebouw aangekomen keken we onze ogen uit. Ongelooflijk luxueus allemaal. Na een aantal keer na vragen bleek dat we ergens een lift naar een vierde verdieping moesten nemen. Bij de yogashala aangekomen bleek Jon de leraar die ik al in Makati had ontmoet daar te zijn. Hij was degene die de gedeelde les leidde betreffende het Mysore gedeelte. De andere helft van de klas bestond namelijk uit een introductie les voor beginners. Wegens de drukte en doordat de omstandigheden me hier niet zo gunstig leken heb ik hier gewoon deel genomen aan de les en verder geen foto's gemaakt. Alhoewek Jon er nog wel om had gevraagd. De ruimte was koeler dan in Makati, het was hierdoor duidelijk minder zwaar om vol te houden. Na de les heb ik nog wat foto's in het gebouw gemaakt en vervolgens heb ik Millie en haar nichtje Maris toen Bij Rustan's ontmoet.

1. ijsbrand:
    30 april 2009
    Hee andre hoe is het daar heb je het een beetje naar je zin daar in de fhilippines nou hier in nederland hebben we vandaag konininendag gevierd maar daar is op een bizare wijze een einde aan gekomen.
    Mischien dat je het al ia de media gehoord had anders moet je maar ff kijken op internet.
    Verder ben ik druk met mijn tuin bezig
    ik heb daar lekker weer bij en het schiet al aardig op.
    Nou ik zal nog wel ees een reactie geven dan spreken we elkaar zo .
    Gr IJsbrand Oosterman